Bögar och flator

Däremot känns det trist att läsa detta.... Tänk att det fortfarande är så känsligt i vissa delar av Europa.

Jag trodde Perelli åkte omkring i denna vackra buss. Gaybussen. Överallt ser jag  bussarna och jag har alltid trott att det är Schlager-EM som är dess slutdestination. Lyckades fånga en bild på gaybussen mitt i centrala Malmö och jag tyckte minsann att jag såg både Perelli och Christer Björkman. Men men jag hade väl fel....Carola skulle ju aldrig sätta sin söta rumpa i en sån här buss.
 
Antar att det är billigare att åka med denna buss än med sj i allafall:

image237


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oj, de bussarna har jag missat... :)

2008-05-14 @ 06:17:59
URL: http://whattowear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0