Missbruk och fotboll

Så synd att den måste läggas ned. Jag tänker framförallt på missbrukare som faktiskt får hjälp genom soctanterna. Som vanligt, fungerar något bra så ska det läggas ned medan extremt dåligt fungerande verksamheter får fortgå i oändlighet.

I morgon är det fotboll igen. Jag är väldans dubbel till fotboll. Älskar att spela men är inte så förtjust i att titta. Idag har jag gått en match mot en annan fotbollsspelerska. Det är jobbigt när man bara är två men så himla roligt. Jag vann straffläggningen :).

En bild från dagens match:


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Jo, men visst! Det är roligast att spela själv! Därefter att titta på när ungarna spelar. Tätt följt av det egna favoritlaget. Sen kommer spanska ligan. Och landskamper med lag som spelar rolig, händelserik, effektiv anfallsfotboll. Ganska långt ner på listan, faktiskt, kommer landskamper med Sverige... :-)

2008-06-25 @ 16:34:45
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Diamanten

Gillade bilden ^^.

får mig å tänka på sommaren,

vad har du för kamera ^^ ?.

2008-07-18 @ 00:50:39
URL: http://bortomverkligheten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0