Öde-huset

Ramlade över denna lilla skatt mitt ute skogarna. Det är något speciellt med ödehus. Det känns som om tiden stått stilla. Känslan var extra stark i detta då allt var lämnat som om ägaren gått för att aldrig komma åter. Mat, kläder, brev och andra saker låg kvar. Det hela blir som ett mysterium. Vad hände? Varför tog ingen hand om detta? Ja, frågorna blir många, kanska för många för mitt blonda huvud.... Här kommer lite bilder.



Ödehuset.

image264



Behöver kanske målas snart.

image265



Mjölkkanna och en dörr som är lockande öppen...

image266



Ett tak som börjar ge vika. Jag vågade mig inte upp på övervåningen trots min lätta vikt.

image267



En underbar lampa.

image268



Gardiner som sett sina bästa dagar.

image269



Lampa.

image270



Tandborstar.

image271



En gammal våg.

image272



Lite kastruller.

image273

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fantastiskt fint.

2008-05-18 @ 01:15:35
URL: http://viscera.blogg.se
Postat av: våldtäktsoffer

tack så hjärtligt!

2008-05-18 @ 18:00:57
URL: http://valdtaktsoffer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0