Fylla

Nu är jag övertygad. De har bara supit under sina 20 träffar. Vilket nederlags-avtal vårdförbundet har gått med på. Besvikelse formar denna afton. Hämnden likaså. Därför väljer jag nu att publicera samtliga insiderbilder ifrån vårdförbundets löneförhandlingar.

1:a träffen. Redan här anas att dessa förhandlingar inte kan sluta annat än illa.

image394


Ni kan tex här se att de två motparterna i förhandlingarna verkar vara på en rörande samma våglängd trots att vi inte har kommit längre än träff nummer 6.

image395


Även en viss förtrogenhet motparterna emellan har här utvecklats. Samförståndet inträffade på den 13:e träffen redan men det var inget som allmänheten fick reda på. Resten av träffarna var endast avsedda för att få festa och mysa.

image396


På väg hem från det allra sista mötet. Vad jag har hört så befinner sig de två motparterna nu på smekmånad på Mallis.

image397

Kommentarer
Postat av: Åza

tack för påhälsningen, hur svårt tror du det kan vara att lära sej poker för en/jag som aldrig lärt sej det, så här på "ålderns höst" är det försent då haha?! (och nej jag är inte religiös)

2008-05-29 @ 00:23:32
URL: http://www.divine4.blogg.se
Postat av: MissLinisen

haha vad roligt! Älskar Absolutley fabolous btw!

2008-05-29 @ 14:27:07
URL: http://selmalindi.blogg.se
Postat av: Agneta

Vi har inget vidare pub-liv här så jag tror inte att vi ingår i din krogrunda. Fast vi har ju kända platser från filmhistorien som kanske kan vara väl värda ett besök. Men ta med kameran för du kanske kan hitta något ÖVERGIVET här.Typ en inomhusgrill, ett fyllo eller varför inte en diskborste som inte använts på länge.

Ha det skönt i solen och hälsa Edina vem hon än är.

2008-05-30 @ 10:49:06
URL: http://gladjebloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0