Air disaster

Det underlättar verkligen inte för en flygrädd att läsa denna artikeln. Här har vi hon som ställt frågan: Hur långt kommer man med tåg om man vill åka på semester? Nu menar jag inte att tågluffa och så utan direktresor till resmål.

Är det någon som kan svara på detta är jag glad.

Vet ni att det finns en sajt som redovisar alla flygplansolyckor i världen inkl. "svarta lådan" information?
Det vet jag tyvärr. Har trots alla varningsklockor läst den i minsta detalj....

Här är den: http://www.airdisaster.com/

image321

Kommentarer
Postat av: Psyk

Jag är inte flygrädd längre, men var livrädd innan. När jag blev deprimerad försvann rädslan och jag satt och lekte med tanken att det skulle störta "JA VAD SKÖNT DET SKULLE VA!" Yup, Sjuksyrran, idag fattar jag att detta var sjukt (det var dock inte mitt sjukaste beteende eller tanke), och jag fick hjälp från psyk (efter mycket om och men, ska tiläggas...) men rädslan har inte gjort sig påmind.

Jag vill verkligen inte önska dig depression, utan tänka på att livet är här och nu, njut av utsikten och tänk på solsken och Grekland!

Kram!

2008-05-23 @ 18:15:03
URL: http://psykbrytet.blogg.se
Postat av: Åsa

Tja, vad menar du med "direktresor"? Om du menar utan byten och du startar i Stockholm så kommer du till Köpenhamn. :-) Men med två byten så kommer du från Stockholm till Rom. Men du kan också åka tåg till Thailand, det är "bara" att ta transsibiriska järnvägen till Peking och sen vidare med tåg till Hanoi och Bangkok. :-)

2008-05-23 @ 21:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0