Dum?

Äntligen! Max kommer till Malmö. Har väntat på detta ända sedan jag flyttade hit. Deras burgare går inte ens att jämföras med McDonalds eller Burger King enligt min åsikt. Nu slipper jag åka ända till Lund!

En ny film är också på väg. Jag måste dock erkänna att jag inte känner till denna malmöprofil, förutom min hårfärg kan jag endast skylla på att jag bara bott i denna stad i två år.

Någon som vill berätta?

Denna sköna kvinna skulle jag gärna se en film med:



Kanske skulle jag också kunna tänka mig diskussion kring att ingå äktenskap.....:)

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag hörde på nyheterna idag att Norge är det land ni skall åka till om ni vill förverkliga tanken. Först i Norden, tydligen.

Fast då måste ni förstås ha lusekofte på er i kyrkan och det kan bli väldigt varmt.

2008-06-12 @ 20:43:45
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/
Postat av: Psyk

Är det Sophie Zelmani? En annan av mina favvisar!

2008-06-13 @ 07:40:26
URL: http://psykbrytet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0