Vilken natt....

Ingen skönhetsömn inatt inte... Anmälde mig till en sk "freeroll" turnering på partypoker (en helt gratis turnering där man kan vinna riktiga pengar). Det visade sig att jag inte var den enda som ville testa detta, ca1300 andra var med och slogs om dollarna. Hör o häpna, nybörjare sjuksyrran kom 5a!!!! och är numera ytterligare några dollar rikare. Kanske har jag en talang för detta trots allt :). Nu ska vi iväg och shoppa 50/60-tal.

image24

Bilden lånad från: constitutionclub.wordpress.com/.../


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej möven pick har jag inte provat nåt du kan rekmonderar??? hoppas du hittar nåt 50 /60 tal .
önskar dig en trevlig dag .

2008-04-05 @ 14:47:20
URL: http://ajaxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0