Porrindustrin

I en av mina drömmar utrotas alla sådana företag. Företag som tjänar pengar på porr. Artikeln handlar ju mycket om att företaget skickat bluff-fakturor men det är verkligen inte det som är det värsta. Dessutom trorjag att en del porrsurfare använt sig av den ursäkten när de blivit påkommna av frugan. Det värsta är nämligen alla offer i sexindustrin. Jag tycker det har varit väldigt tyst i media länge nu angående.

Detta ämne har alltid engagerat mig, jag har alltid känt med tjejerna på något sätt, velat stödja dom. På gymnasiet startade jag och bästa vänninnan en antiporr-klubb, vi tryckte tom upp egna små medlemskort.
 
Vad säger ni? Är det inte dags att starta upp en sådan klubb igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0