Igår var det skittrist - nu är det kul igen

Igår förlorade jag på pokern. Det var så tråkigt. Mina surt förvärvade pengar försvann ut i internet någonstans. Jag har ingen aning om var de tog vägen - plötsligt var de bara puts väck.

Så arg jag var. Det var ju inte alls detta som var planen. Jag ska ju vinna, inte förlora.

Men idag... in på borden igen och jäklar vad bra det gick idag!! Pengarna jag förlorade igår är tillbaka hos sin rättmätiga ägare.. that is me!! :-)

Poker är kul!!

Men jag överväger allvarligt att byta till någon annan pokersajt, kanske Partypoker. Det känns dock bara så läskigt. Ett företag som finns på Gibraltar, man spelar om US dollar och det känns inte alls så där tryggt och knätofs-aktigt svenskt som Svenska Spel.

Är det någon där ute som spelar på Party Poker, Pacific Poker eller någon annan sajt? Berätta gärna och tipsa om var jag ska utveckla mina talanger som pokerproffs... hihi.
image14


Bilden lånad från: www.pokermediagroup.com

Kommentarer
Postat av: Urax

Poker är ju kul som fan iaf. när man lyckas vinna( eller inte lyckas förlora ) =)

Tips:
Spela på sidor inom EU annars riskerar du att få skatta på vinsten.

2008-04-04 @ 19:28:50
URL: http://whareisthepainter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0