Dags att bli spel- & pokermiljonär

Nu har jag bestämt mig. Jag ska börja spela poker och andra spel för  att se om jag kan tjäna ihop pengar på detta. Om jag till exempel spelar tillräckligt mycket poker borde jag ju faktiskt bli så pass bra att jag kan tjäna pengar på det.

Jag har alltid gillat olika sorters spel, black jack, roulette, lotto, poker etc. men jag har adrig spelat på internet förr. Nu ska jag göra det. Jag ska börja bli internetspelare :-) Spännnande. Jag menar, jag har jobbat som sjuksyrra nu i drygt 8 år. Inte kan man väl harva på det sättet hela livet. Jag har för tusan nästan 35 år kvar till pensionen, så kan jag ju inte ha det. Nej, nu ska jag bli miljonär på spel och poker.

Överallt spelas det poker, det visas på TV, det är reklam överallt om poker och bingo. Jag har blivit påverkad av reklamen, det kan jag inte förneka. Men jag tycker allt att det är spännande också.

Men oj, vad många olika sajter det finns, Svenska Spel så klart och sen finns det Party Poker, Unibet, Betway, Betson, Pacific Poker och säkert en massa massa fler sajter. Men alla dessa sjter utom Svenska Spel har sina sajter i utlandet, vilket jag tycker känns skitläskigt. Jag menar, ska jag uppge mitt kreditkortsnummer där? Det vågar jag inte. Det får allt bli hederliga Svenska Spel. Där ska jag starta ett konto.

Hihi. Önska mig lycka till. Nu ska jag börja min resa mot att bli spelmiljonär!! WOHOOOOO!! 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kommer nog gå fint tror jag :) fast jag skulle aldrig våga mig på poker på nätet! heheh

2008-03-22 @ 19:26:55
URL: http://emeliekindwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0