Pengar utan insats

I helgen har det spelats poker, bowlats, druckits drinkar, tvättat bilen, det var längesen det var sådan fart på syster. Jag var med i en stor turnering med många tusen dollar i potten men det är lite svårt att vara social samtidigt som man spelar poker. Det lyste dock i ögonen på en av mina kompisar när jag sa att det inte kostat mig ett öre att delta. Titan poker har verkligen en väldans många turneringar. Just detta med att kunna spela gratis men ändå vinna pengar är ju en chans som inte får missas! Idag, hör o häpna fick jag 30 Euro som en extrabonus utan att göra något dessutom, härligt.

Jag känner mig som en:

image67Bilden lånad från: www.neonstreet.com/t_p_girl1.jpg

Ja, just det, Poker babe....:)
Kontot hittils: 1167 kr plus


Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Hellu!Vilken sida är det du spelar poker på då?
Kram

2008-04-15 @ 18:37:33
URL: http://www.agnieszka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0