Det kändes lite snopet på nåt sätt...

...när jag läste artikeln om Alf här, denna serie som jag satt klistrad framför när jag var liten. Nu berättar skådespelarna att de tyckte att det var piss att vara med i den serien.

"Tro mig, det var ingen glädje alls. Det var en teknisk mardröm - extremt långsamt, hett och långtråkigt." Så säger skådisen som spelade mamma i familjen Tanner. Och jag som tyckte det var en så kul serie och älskade coola Alf. Det känns lite snopet nu, nästan som man har blivit blåst på konfekten.. Under alla avsnitt jag satt och mös, så hatade medskådespelarna den lurviga lilla charmisen..

Så konstigt det kan vara.
image113
Bilden lånad från:.sugoi.se/images/alf.jpg
  

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Hej själv. Blev några glas vin och grillat igår, trevligt värre. Dock vaknar man otroligt tidigt, trots att en sovmorgon skulle behövas. =) Smarrigt recept. =)Och du, Jag var tokig i Alf jag också. =) Ha en skön helg!

2008-04-26 @ 06:06:30
URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0